Гаранционно и извънгаранционно обслужване

СЕРВИЗ И ГАРАНЦИЯ

Какво ви дава Pro Kitchen BULGARIA

На ваше разположение е

професионален екип от квалифицирани специалисти, който ще извърши необходимия ремонт, гаранционна профилактика или нужната инсталация на Вашия уред. Кратките времена за реакция и своевременно извършените ремонти осигуряват бързото възстановяване на експлоатационния процес след евентуална повреда.

Краткото време за реакция и високата компетентност

обхваща както превантивно техническо обслужване, така и извършването на непланирани сервизни работи. За да осигурим максимална работа и производителност на уредите ние предлагаме на нашите клиенти различни пакети за поддръжка и сервизно обслужване.

Нашият сервизен техник

може да поеме редовната поддръжка на уредите във Вашия обект, което е предпоставка за нормалното им функциониране и увеличаване на експлоатационният им период.

Абонаментна схема за техническо обслужване

осигурява максимално експлоатационно време и оптимална производителност на професионалните уреди. Абонаментната схема за техническо обслужване служи за предотвратяване на повреди и намаляване на времето на застой. Ние договаряме с нашите клиенти схеми за техническо обслужване, които определят интервалите и дейностите за превантивно техническо обслужване.

РАБОТНО ВРЕМЕ НА СЕРВИЗА:
Понеделник до Петък от 09:00 до 18:00 ч.
(събота от 09:00 д0 13:00 ч.)
За контакти и запитване: 0876 78 19 21

При аварийна ситуация с повреда на уред

която не можете да отстраните сами, наш сервизен техник ще Ви помогне. Екип от специалисти ще анализира повредата, ще препоръча решение за отстраняването ѝ ще организира бързата намеса на сервизните техници, както и изпращането на резервни части.

100% гаранция и качество

Гарантираме, че придобивате ново оборудване, качеството на което се потвърждава от необходимите сертификати. При повреда по време на гаранционния период ние ще извършим гаранционен ремонт, ако са спазени всички правила за експлоатация, посочени от производителите и отразени в гаранционните карти.

име Гаранционен срок забележка
Оборудване 1 година Задължителна услуга
Хладилна техника 1 година Задължителна услуга
Термично и механично оборудване 1 година Задължителна услуга
  • За да може оборудването да работи ефективно и гладко през дълъг период от време, трябва да се спазват следните правила:
  • В рамките на 30 дни от датата на въвеждане в експлоатация на оборудването е необходимо да се постави за редовна поддръжка в специализирана организация или в нашия сервизен отдел, в който се извършват следните дейности:

Списъкът на месечните работи по поддръжката

Почистване на кондензатора, изпарителя и канализацията;
Диагностика и настройка на устройства за автоматизация, елементи на електрическата управляваща верига;
Мониторинг на състоянието и предотвратяване на електрически връзки;
Наблюдение на целостта на хладилния кръг, търсенето и отстраняването на изтичания на фреони.

Списъкът на месечните работи по поддръжката

Проверка за проверка на режимите на работа;
Мониторинг на херметичността на водоснабдителната и отводнителната система;
Почистване и изтегляне на електрически връзки;
Проверка на състоянието на пломбите;
Промиване на изпарителната система (ако е необходимо).
Проверка на групата за сигурност;
Почистване на нагревателните елементи от скалата;
Почистване и изтегляне на електрически контакти;
Проверете изключването на нагревателните елементи, когато водата е прекъсната;
Проверка на здравето на защитната земя.

Списъкът на месечните работи по поддръжката

Проверете режимите на работа;
Проверете състоянието на ножовете;
Проверка на уплътненията на жлезите;
Проверете за радиално и аксиално задвижване на вала;
Почистване и изтегляне на електрически контакти.
Проверете състоянието на абразивните елементи;

Списъкът на месечните работи по поддръжката

Проверка на оборудването чрез външна проверка за спазване на правилата за безопасност;
Проверка на пълнотата на оборудването;
Проверка на електрическото оборудване и затягане на електрически контакти;
Проверка на работата на оборудването във всички режими;
Проверка на печата;
Проверка на надеждността на закрепване на сменяеми възли и механизми;
Проверка на електромагнитни вентили и сензори за ниво;
Проверете налягането на водата във водопровода;
Контрол на температурата чрез зони на третиране;
Проверка на състоянието на гумените уплътнения, контрол на водния поток през дюзите;
Проверка на функционирането на програмния механизъм на периодичното действие;
Проверка на състоянието на ротационния механизъм на миещите дюзи;
Проверете функционирането на помпата, правилността и ритъма;
Проверете подаването на почистващ разтвор;

СЕРВИЗ

РАБОТНО ВРЕМЕ НА СЕРВИЗА: Понеделник до Петък от 09:00 до 18:00 ч. (събота от 09:00 д0 13:00 ч.)
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ТЕХНИЧЕСКОТО ОБСЛУЖВАНЕ НА ОБОРУДВАНЕТО МОЖЕТЕ ДА ПОЛУЧИТЕ ОТ СПЕЦИАЛИСТИТЕ В СЕРВИЗА НА ТЕЛЕФОН: 0876 78 19 21 / Email: service@prikitchen.bg
Или да ни пишете директно: